Interna medicina

Interna medicina je grana i specijlnost medicine koja se bavi dijagnostikom i nehirurškim lečenjem bolesti odraslih osoba, naročito oboljenja unutrašnih organa. Poliklinika DCM poseduje VIVID 7 jedan od najsavremenijih ultrazvucnih kardio  aparata  Doktor interne medicine koji se naziva i ,,Internista” tokom osnovnih studija i specijalizacije obučava se na koji način da prevenira, dijagnostikuje i leči bolesti od kojih obolevaju odrasle osobe. I ako sam naziv interna medicina upućuje na unutrašnje organe, internista leči čoveka kao celinu, a ne samo poje dinačne organe.

Oblasti interne medicine iz kojih mozete obaviti pregled kod nas su:

Kardiologija, dijagnoza i lečenje srca i krvnih sudova.

Endokrinologija, dijagnoza i lečenje endokrinog sistema.

Gastroenterologija, dijagnoza i lečenje organa za vareneje.

Hematologija, izučavanje krvi i krvnih elemenata. –Medicinska onkologija, dijagnostifikovanje i lečenje kancera.

Nefrologija, dijagnoza i lečenje bolesti bubrega.

Pulmologija, dijagnoza i lečenje pluća i organa za disanje.

Reumatologija, dijagnoza i lečenje reumatskih bolesti.

Gerantologija, briga o starim licima.

Hepatologija, dijagnoza i lečenje bolesti jetre.

Dijagnoza se u početku zasniva na anamnezi (medicinski intervju) i kliničakom pregledu. U toku razgovara lekar mora biti obučen da navede pacijenta da mu opiše tegobe. Nakon uzimanja anamneze i fizikalnog pregleda može se postaviti diferencijalna dijagnoza, ili lista mogućih dijagnoza koja odgovaraju postojećim simptomima. Dalje ispitivanje ide ka laboratoriskoj diagnostici, metodama vizualizacije rentgen diagnostika, ultrazvuk, CT, NMR ili ukoliku je potrebno različite interventne procedure). Diagnoza se nekad postavlja tek nakon biopsije patološki izmenjenog tkiva i njegove histopatološke obrade.

Telefoni:
+381 16 233 500,
+381 16 233 501,
E-mail: poliklinikadcm@open.telekom.rs Adresa: Radanska bb,
16000 Leskovac
(preko puta Doma Zdravlja na Hisaru)
logoNEW

Dom Zdravlja DCM ja zdravstvena ustanova koja je posvećena lečenju pacijenata i to kako odraslih tako i dece.

Brze i kvalitetne medicinske dijagnostike omogućuje da u najkraćem roku dobijajete najkvalitetniju dijagnostiku i terapiju različitih oboljenja i povreda.

Informacije

Pratite nas